>Dunia teknologi ~~ daging terbang

Posted on January 11, 2011

0


>
Assalamualaikum..

Selamat malam ufah..tengah bosan2 dok baca pasal COMA..mehla nak lari skit dari topik ni..leh COMA kalu meneruskan membaca..hihi..

mama ufah nih ade satu tabiat yang sangat buruk iaitu pantang nampak benda cantik..sume nak kebat..hehe..tadi tengah jalan2 kat Fb..aduuhh banyaknye orang menjual barang dalam fb nih..mama ufah ni plak asyik dok geram tengok barang2 tuh..

hihi..sebab tuh kalu suh berniaga memang bankrap..sebabnyer..before bagi pelanggan beli..mama ufah dah borong sume masuk almari baju..huhu..

bahaya tabiat nih..hihi..kene dikikis before parah and menjadi kanser..haha..

sebenarnye nak bercerita tentang canggihnye zaman kini..nak beli ape..cakap jer..sampai nak beli sayur and daging pun skang mama ufah dengar citer kat korea ke kat jepun..skang pakai internet jer..die delivery sampai depan pintu..aduh2..daging terbang..

zaman kini..waduh2..makin canggih..tapi semakin membuat manusia menjadi makin lazy org omputih kater..hehe..kalu dulu kecik2..ingat lagi nak beli babu roti petang2 kene tgu ngan adik kat depan umah..then bile babu datang jer..

SERAAANGGG!! haha..begitula..selalu jadi mangsa adalah ezi..my brother…die akan berlari mengejar babu..dan akaknyer masuk ke dalam umah amik duit ngan mama..hehe..akak sulung..bukanker darah sulung ni adalah keturunan diraja..hehe..ape kamu merepek mama ufah..hehe..takla memen jer..nak kata nak sulung nih besala..veto orang kata..haha

tapi sekarang sungguh berbeza..sume teknology..haii..makin banyak la org dpt penyakit..yela no exercise..sekurang2nya..dulu walaupun mama ufah tak gi jog petang2..tapi gi window shopping..kire bakar lemak gak la..owhhh..lama tuh bakar lemak..lebih lama dari jog..4 jam..tuh palng sekejap la..

perempuan..tak sah…ala cuci mata jer..walid dah berpeluh ke??hahaha..rilex walid..mama ufah nak shopping gune duit mama ufah..cume kalu nak lebih2 jer minta walid..hehe..bukankah duit mama ufah..duit mama ufah..duit walid duit mama ufah juga..hehe..

tu jela nak kata pun malam ni..takder idea dah..hehe..mata pun dah cam ade anak gajah atas mata..beratnye ya allah..kita tidola yer ufah..sat gi sok pagi lambat bangun subuh..then kene trun lab..tgk slide blood..hai abisla berpinar mata sok yer..ok sok nntkan sesi mama ufah pening2 lalat kerana slide..bnda yang mama ufah plg tak suke..tapi kene buat…

ok nite sume..selamat malam..sweet dreams sume..tapi sebelum tido buat ape ufah???
sebelum tido kiter baca doa dan basuh kaki..hehe..

ok girls..goodnite netherland..ops lupa tapi takpela nnt mama ufah citer lain kali yer..bye2..=)

Advertisements
Posted in: free to write