>Nak yang baru walid..boleh?? hehe

Posted on January 12, 2011

2


>
Assalamualaikum..

Selamat petang sume..mama ufah baru jer balik..hari ni mama ufah sangat penat kerana gelabah sebab ade orang VIP datang hospital..aduuhh..penatla jadi orang yang suka gelabah nih..macam mane nak buat???

hihi..biarkanla..mama ufah memang camtuh..takkan boleh nak berubah..haha..

tengah2 gelabah tengah hari tadi..boleh lak mama ufah mama relax sangat..sebab ape..sebab jam mama ufah baru menunjukkan jam 1210pm..aduhh sabar jela..tengah relax2..tibe2 dapat call..

kawan mama ufah: where ar u?
mama ufah : owh musolla..why? still have time..
kawan mama ufah : ar u kidding dear? skang dah kul 130pm..
mama ufah: hah!!!

fuhh..macam orang nak bersilat la buka langkah tadi..dengan tak solat lagi..VIP tuh datang kul 2pm..korang bayangkan 30min..aduhh..kelam kabut sungguh gara2 jam mati..

sume barang mama ufah lately ni sume minta nyawa..nape?? sabar2..tapi nampaknye jam tuh tak sabar dah..haha..time genting ni la wat perangai..hehe..


ini la jam lama mama ufah..sedihkan..

hai jam2..nape la kamu pergi awal sebelum waktunya..nape..kamu sudah merajuk ke?? macam mane kamu tahu mama ufah asyik dok intai2 orang baru..mama ufah tengok je..belum berpikir pun nak tukar kamu..mama ufah sayang kamu..kamu dah teman mama ufah sejak dari matriks lagi..nak dekat 5 tahun jam..(ni la jam yang paling lama ngan aku..merempuh onak dan duri bersama2..hehe)

haha..takpela nnt mama ufah gi anta repair..jam tuh antik..sentimental value..jam tula first kene cord blood baby superman yang mama ufah sambut..jam tula teman mama ufah gelabah2 kire Respiratory rate baby time exam peads..jam tu jugela teman mama buat segalanye..haha..dont wory..mama ufah akan simpan wat koleksi..

hehe..nak suh walid tolong beli jam baru tuk mama ufah..aduhh berjanggut mama ufah tgu kan..yela walid pun ntah bile2 nak munculnyer..

nak suh my mom and my dad..hehe..takmaula..jam yg baru mati tuh..itula jam dorang bagi..takmau la..kiter berdikari sendiri pasni yer..

ok anyone nak hadiahkan mama ufah watch baru???? hehe..

selamat malam sume..semoga malam ni indah belaka bagi korang sume..

Advertisements
Posted in: free to write