>Mama ufah mencari…

Posted on January 30, 2011

2


>
mana sume orang pergi????

sume orang tido ekkk…

temperature rite now = -1 degree celcius..hihi..

berstokin and bersweater tebal..masih sejuk..

masuk toilet cam masuk fridge..sejuk ya allah…leh freeze..

time sejuk2 camni..bestnyer kalu dapat tido yang tido..

apela nasib mama ufah..kene baca buku…waaa..nape takder keinsafan lagi nih..tolong marah sayer..saya malas studi..saya perlukan bantuan anda untuk suruh saya study..

camner nih…waaa..saya mencari seseorang untuk memarahi saya dan suh saye study..help me..

hehe..buat muke comel nak minta tolong..hihi..baru orang tolong ufah..kalu tak orang tak nak tolong..hahah..

merepek..ngaruttt..jom2 study..enuf internet NO MORE FROM NOW..

babai..

Posted in: free to write