>GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

Posted on February 6, 2011

7


>Salamm…

selamat malam ufah!!!

malam ni mama ufah saja nak gatal gi join menda alah ni..

yang dianjurkan oleh tok guru blogger..mama ufah baru jer dlm dunia ni..tapi rasanyer..die ni cukup glamer kot..mana2 pun orang sebut pasai dia..tapi minta maafla abg ben..ufah kecik lagi..tak kenai sangat..minta ampunn..takpe pasni mama ufah akan cube mengenali blogger paling terkenal di dunia maya ni..

ok stop ngarut…

meh jom kita join..

senang ja nak join benda alah ni..dulu mama ufah ni jakun..tengok menda alah ni takut nak masuk..sebab tak retila..hihi..

so senang ja..

copy and paste banner ni

then letakkan ayat ni..

SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??

and tinggalkan link kat sini..

then tekan tab publish

ok dah siap!!!

meh2 jemput..hihi..

padahal baru first time buat keje nih..hihi..

ok babai..
Advertisements
Posted in: free to write