>"that’s her" he says…

Posted on February 24, 2011

4


>

salam..

salam tengah hari sume..dah makan sume?? mama ufah baru abis makan ABC…sedap sgt…hehe..

tengah2 panas itulah yang paling nikmat..dok dlm bilik ber aircond and minum ABC..hehe..

tengah2 menikmati ABC nih..tibe2 teringat pada seseorang bile dengar kata2 ni time tengok2 status kat FB..

i wanna be the one he looks at,smiles and say to his friend…..”that’s her”

hmm..boleh ke walid ufah jadi camtuh? hehe.. hopefully he can..

i hope when walid ufah read this one day..he knows that i want to be his only one till the day i close my eyes..

tibe2 terjiwang lak..hahaha..

habis kene kutuk ngan walid agaknyer kalu die tahu mama ufah ni camni time muda2..huhu..

ok la..nothing to say anymore..just suke kata2 nih..tiada kaitan yer ngan yg hidup atau yg mati..hehe

if you get a chance to love someone..
love them wisely and appreciated them more..

if you get a chance to hate someone..
hate them no more love them more..

and if you get a chance to appreciated someone..
appreciated them more and tell them you love them everyday..

because..

when they leaves you one day..bored with you one day..

definitely they will remember your smile..your kindness..and your names..

then believe me..they will never leaves you..

kejahatan yang di balas dengan kebaikan akan sentiasa di pandang tinggi di sisi allah dan orang yang membuat kejahatan pada kita itu akan kembali dan berkata pada dunia..itulah dia..manusia yang baik..ketika aku lemparkan batu menghina dia..dia hanya senyum dan mengambil batu itu memberinya kembali di tanganku tanpa rasa marah…

boleh ke kesabaran dan kebaikan kita sampai ke tahap ini???

renung2kan kawan…

semoga kita di limpahkan rahmat olehnya selalu..

babai..mama ufah kene clinic dah..

hehe..

Advertisements
Posted in: free to write